“Kontakt Home”-dən şikayəti kimə eləyək?" - Müştərilər sual verir
Gündəm / Aktual
Bu gün, 09:22
11
TEREF yazır ki, “Kontakt Home” yenə müştərisini yollara salıb. Bunu "Müştəriyəm, şikayətim var" səhifəsinə Emil Azada adlı vətəndaş yazır. Emil Azada öz şikayətində belə yazır:
"Salam.
Dostum “Kontakt Home” Xalqlar mağazasından Samsung A36 model telefon alıb əlavə 170 Azn Qızıl zəmanət üçün ödəniş olunub 800 manatlıq telefon 1200 manata oturur üstünə 50% pul gəlir. 2-3 gün işlətdikdən sonra təzə olmasına baxmayaraq batareyanın kəskin azalmasını hiss edib. Mağazaya yaxınlaşdıq, servisə müraciət etməyimizi istədilər.Halbuki Qızıl zəmanət ilə alınıb. Telefona baxış keçirildi, öz mütəxəssisləri baxışdan sonra heç bir problem tapılmadığını dedilər. Daha sonra rəsmi servisə göndərəcəklərini dedilər. Özünə də sadə telefon veriblər ki, götür hələlik işlət. 14 gün ərzində qaytarılma və dəyişdirilmə olduğu halda niyə belə uzadırlar ki?Qızıl zəmanət dəyərin 600 manat hesablayıblar ilk öncə,hansıkı 1200 ödəniş oluncaq.Narazıçılıqdan sonra servisə göndərilib təmir edib qaytardılar amma yenə eyni problemi yaşayırıq.Şikayətimizi kimə deyək ?"
Qarşı tərəfidə dinləməyə hazırıq!
TEREF